5 رکوردی که کریستیانو رونالدو در یوونتوس شکسته است

کریستیانو رونالدو در انتقال تابستان نقل مکان کرد و انتقال 100 میلیون یورو از رئال مادرید را به یوونتوس انتقال داد. ستاره پرتغالی در طول زمان خود با لس بلانکوس رکورد بسیاری را تجربه کرد و در تورین نیز پیروز شد.


در اینجا پنج رکورد وجود دارد که رونالدو در یوونتوس شکسته است.


# 1 سریع ترین در تاریخ یوونتوس است که به  10 گل لیگ رسید

ستاره پرتغالی چهار مسابقه را در سری آ خود به دست آورد. با این حال، در 10 بازی بعدی لیگ، رونالدو 10 گل بیشتر گلزنی کرد تا نام او را به عنوان رکوردهای یوونتوس بدست آورد.


او اولین بازیکن پس از ویلز "جان چارلز" برای رسیدن به اهداف 10 لیگ برای بانوی پیر در 14 بازی لیگ شد. چارلز در فصل 1957-58 شاهکار خود را به دست آورد.


# 2 اول برای پیروزی در 100 بازی لیگ قهرمانان

رونالدو با یوونتوس 1-0 پیروزی مقابل والنسیا را در دیدار گروهی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آورد.

این پیروزی منچستر یونایتد است که 100 بازی در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به دست آورد. اگرچه رونالدو در این مسابقه نمره نگرفت، او ماریو ماندوزوکیک را برای گلزنی و گلزنی خود به تیم کمک کرد.


# 3 اولین بازیکن با 400 گل در 5 لیگ برتر اروپا

رونالدو کار خود را برای بزرگترین باشگاه های اروپا انجام داده است - منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس. و در طول زمان خود با تمام 3 باشگاه فوق الذکر، پرتغالی 400 گل لیگ را به دست آورده است.


گل او در برابر ژنو در یوونتوس 1-1 با پیروزی سری آ در ماه اکتبر بود که رونالدو 400 در 5 لیگ برتر اروپا بود. کاپیتان پیشین ورزشگاه 84 گل در لیگ برتر انگلیس برای یونایتد، 311 بازی برای رئال مادرید در لالیگا و 11 گل در سری A با یوونتوس دارد.


# 4 بازیکن سریعترین یوونتوس به 10 گل در فصل اول

هدف رونالدو در برابر اسپال او 10 برای بانوی پیر در تمام مسابقات بود که او را سریع ترین بازیکن یوونتوس به 10 گل در فصل اول خود تبدیل کرد. پرتغالی این بازی را در 16 بازی به پایان رسانده است، سریعتر از فیلیپو اینزاگی(18)، دیوید ترزگه (29) و زلاتان ابراهیموویچ (30).


# 5 گلزنی یوونتوس در سری 5000 گلزنی کرد

اگر چه این موضوع تحت دسته شکسته اسناد قرار نمیگیرد، با این حال، یک شاهکار بزرگ است. در تورینو در تورینو، رونالدو گلزن یک گلزن بانوی پیر در سری 5000 گلزنی کرد.


یوونتوس برای پیروزی در بازی 1-0 رفت و رونالدو نام او را در رکوردها ثبت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.